Hallo forumbezoeker,
Na een half jaar als heropstapper op een andere motor gereden te hebben ga ik nu op een R1150R rijden. Dat wilde ik al, alleen wilde ik eerst weten of het motorrijden me zou bevallen. In het begin keek ik vooral naar BMW maar realiseerde me ook dat als het rijden me tegen zou vallen ik gelijk een aardig bedrag kwijt zou zijn. De cardan aandrijving bleef als voorwaarde overeind. Dus de eerste motor na lange, lange tijd is een NT650V geworden. Een echte allemansvriend, vergeeflijk, betrouwbaar en voorspelbaar.
Ik ben 54, docent Aardrijkskunde en Techniek op een VMBO-T in Brabant. Kamperen is naast hobby een doel op zich. Verder probeer ik me te oriënteren om in Frankrijk een vakantiewoning te vinden, op te knappen en dan als familiehuis in te gaan zetten.
De Vogezen is een mooi gebied, wandelen, MTB, skiën, motorrijden etc.
Ik ben getrouwd, heb twee zoons, 1 studeert geneeskunde, en die rijdt motor (KTM390Duke) de ander is in de leer voor accountant.
Als andere vervoersmiddelen beschikken wij over onder andere een Fiat 500E uit de V.S. echt een aanrader.
Ik hoop dat er in de toekomst een leuke rit richting de Vogezen komt, ik rijd graag mee.