Opbergvak RT/LC rechts?

Hi, ik lees dat er ook rijders zijn die op de rt een opbergvak rechts hebben. Bij mij zit daar een afdekplaat, maar is dit te vervangen door een opbergvakje en zo ja waar kan ik die bestellen?
Gr.Marcel

Hi, ik lees dat er ook rijders zijn die op de rt een opbergvak rechts hebben. Bij mij zit daar een afdekplaat, maar is dit te vervangen door een opbergvakje en zo ja waar kan ik die bestellen?
Gr.Marcel

Hoi Marcel,
Bij de dealer maar wel prijzig voor die kleine opbergruimte :cry:

46638521653 Carrosseriebout Met Kraag
46638521654 Carrosseriebout Met Kraag
46638544950 Afdichtklep Rechts
46638544958 Onderste Deel Opbergvak Rechts
46638549852 Schuiminlegger, Rechts
46638521659 Nylon ring Transparant
51257698204 Slotcil.rep. R12rt

-groet- Hans Beijersbergen. _004

Als je er op zit rechts? Daar hoort standaard een klep met slot te zitten met daaronder het opbergvak als er geen radio ingebouwd is.
Links zit een verliesgevoelig afdekkapje wat vastgeklemd zit en er van af te trekken is. Als je dat doet, zie je de ronde gaten: de voorbereiding voor de knoppenwinkel van de radio. Om daar een opbergvakje in te creëren? mwoah :O

Gaat in dit geval om de LC. Die heeft kennelijk geen radiovak…

Verstuurd vanaf mijn TA-1021 met Tapatalk

Hallo Hans, bedankt voor je reactie, denk dat alle onderdeelnummers nieuw de hoofdprijs is inderdaad.
Zal eens informeren bij de dealer.

Siebke, als je erop zit dan is het precies andersom bij mij, rechts afdekkap, links een vakje met slot.

Heb in ieder geval een ander plekje gevonden om compressor op te bergen.

Oeps, was in de veronderstelling dat het een 2011-er was. Excuus!!

Als je geen radio hebt, dan zit achter de afdekking waar de speakers moeten zitten ook een mooie ruimte voor zaken die je enkel in nood nodig hebt. 2 schroefjes losdraaien en de afdekking is eraf.

c.jpg

Als je geen radio hebt, dan zit achter de afdekking waar de speakers moeten zitten ook een mooie ruimte voor zaken die je enkel in nood nodig hebt. 2 schroefjes losdraaien en de afdekking is eraf.

Inderdaad daar kan nog behoorlijk veel in opgeborgen worden voor de noodgevallen. _004
Voor de twee schroefjes ben ik nog bezig om snelsluiters te maken. :wink:
f.jpg
g.jpg
-groet- Hans Beijersbergen.