Sinds kort ingeschreven in dit forum en direct al een bericht geplaatst. Ik heb net een r1100rt gekocht of eigenlijk ingeruild voor een rs die ik weer ingeruild heb voor een goldwing 1000.
De goldwing (zelf gerestaureerd) was me te antiek, reed er niet met een veilig gevoel op. Deze ingeruild voor een r1100rs welke echter te veel wind door geeft voor mij. Wilde graag een motor die comfortabel en betrouwbaar is en denk deze nu gevonden te hebben. Vergeleken met de goldwing (tien jaar verder ontwikkelde techniek) remt deze geweldig rijdt fijn. Heel vroeger veel gereden op een honda cb 400 nu sinds 3 jaar weer aan het rijden (ben 60 jaar).
Heb ook nog een naked goldwing 1100 die lekker vintage gemaakt is de afgelopen winter. Maar wil eigenlijk een motor hebben waar ik mee door kan rijden zonder oordoppen te moeten gebruiken. Dus een motor met een kuip gezocht. Boxers heb ik altijd mooi gevonden, zien er mooi uit maken niet teveel lawaai enzo.
Deze motor is gevallen heeft een paar krassen en ga ik de komende winter eigen maken (lichtjes, reflectoren, valbeugels een beetje pimpen). Hoe meer ik naar de r1100rt kijk des te mooier die wordt ! Veel kijken en rijden dus en een beetje sleutelen de komende winter.
met groet Andreolie