Ongeluk met de auto

Wat een vervelend verhaal. Heel veel sterke!

Hell is empty and all the devils are here!

Heel erg vervelend en Oia dat de veroorzaker niets van zich laat horen, hopelijk gaat het voor de rest wel voortvarend.
Laat het inderdaad aan de verzekering & rechtsbijstand over, daar betaal je al die premie voor.

Toen ik vandaag bij de politie kwam om aangifte te doen stond ik snel weer buiten.
Ik kreeg meteen te horen dat ik een afspraak moest maken. Die wilde ik meteen dan maar maken bij de balie daar. Maar helaas niet mogelijk bel het nummer maar van de politie… Tja ik dacht ik ben er al maar dat werkt dus zo niet.
Dan toch maar thuis even bellen om aangifte te doen. En dan krijg je te horen dat dit niet hoeft omdat het al bij de verzekering ligt. Enkele jaren geleden kon je nog gewoon aangifte doen op het politiebureau zonder telefonische afspraak maar ja weer wat wijzer geworden.

Dat is schrikken!!! Gelukkig zat je niet op je motor want dan was je er lichamelijk een stuk slechter aan toe geweest.

Tja, en de politie…nou ja, succes met de hele procedure. Hopelijk wordt dit alles snel opgelost zodat je je kan focussen op lichamelijk herstel.

Tja als ik op de motor had gezeten dan had ik vandaag dit niet meer getypt. En alles gaat zo 's nachts door je hoofd. Ik heb die klap vannacht nog een aantal keren meegemaakt voor ik uiteindelijk in slaap viel. Morgen weer naar de doctor linker onderarm en hand beweegt steeds minder goed. Ik snap gewoon niet dat een veroorzaker van het ongeluk al niet even contact opneemt maar ja misschien komt het vaak voor dat dit het geval is.

Ton, als je ervoor open staat, kom eens langs !

Gr Hein
www.careforever.net

… Ik snap gewoon niet dat een veroorzaker van het ongeluk al niet even contact opneemt maar ja misschien komt het vaak voor dat dit het geval is.

Ja, ik denk dat ik het wel snap: ik denk dat de veroorzaker vriendelijk doch dringend door zijn verzekeraar is bevolen om geen contact met je op te nemen. Zonkan hij geen uitspraken omtrent de schuldvraag doen.

[groet]

Bert M

Dat was het probleem niet denk ik Bert. De man wist en gaf toe dat hij fout was. Maar hij zou diezelfde dag langs komen om te zeggen bij welke verzekering hij verzekerd was. Ik heb het vermoeden dat hij niet eens een verzekering heeft. Op het schadeformulier gaf hij al aan dat hij fout zat.

Heel veel beterschap gewenst

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dankjewel.
Vandaag even contact gehad met het schadebedrijf. De geschatte schade ligt hoog. Als de expert daarmee akkoord gaat is het total loss. Misschien moet ik daar maar blij mee zijn. Met mijn kennis van auto’s weet ik dat de auto nooit meer hetzelfde zou zijn.

Volgende week beginnen met therapie.

Ton,

Aanrader: Houd een journaal bij. Daarin schrijf je alles op wat betrekking heeft op de aanrijding en de gevolgen c.q. afloop daarvan. ( schade auto, bezoek schade expert, contact met de verzekering(en) bezoeken aan artsen, de acties van jezelf enz enz. Tevens hun namen, mededelingen. telefoonnummers en natuurlijk de data.

Even ter info: Als je het kenteken van de tegenpartij bij de RDW intikt kun je zien of dat voertuig verzekerd is.

Sterkte en nogmaals beterschap.

De info bij het RDW is helaas niet up to date. Dus als ik een auto vandaag verzeker kan hij schijnbaar ook een week daarna toch nog als onverzekerd op de site van het RDW staan. Ik houd alles al bij .
Iedereen bedankt voor het medeleven.

Nou weer wat verder. De tegenpartij is gelukkig wel verzekerd dus alles moet goedkomen. Deze week hoor ik of de expert het eens is met het schadebedrijf. Ik hoop het wel omdat de auto toch een flinke klap heeft gehad.

Inderdaad “gelukkig” dat de tegenpartij verzekerd is (wat klinkt “dat” eigenlijk raar bij een ongeluk . . . ) en dan hopen dat de auto in onderling overleg door de experts total loss wordt verklaard. Ik hoop ook dat je dan het bedrag krijgt uitgekeerd om weer een goede andere auto aan te schaffen. Dit laatste is materiaal en is te vervangen, jij niet! Denk dus goed aan jezelf! Het feit dat je een logboek bijhoudt na dit ongeluk is belangrijk. Het is te vroeg om te vermelden, maar de verzekeraar van de tegenpartij, wil wellicht je dossier na verloop van tijd afronden en dus afsluiten. Je rechtsbijstandsverzekering zal, in overleg met jou, daar alleen mee akkoord gaan als ook alles bij jou volledig hersteld is.

Ik hoop van harte dat je weer goed zal herstellen en nogmaals sterkte Ton! -top-

Eilert

Ik lees dit nu pas, want ik ben een paar weken offline geweest (buitenland zonder internet).
Ik wens je sterkte met je herstel…

de rest van de schade is slechts blik, dat komt wel goed.

Ik hoop eigenlijk nu op total loss voor de auto dan. Morgen naar de therapie voor de rug nek en arm problemen. Hopelijk gaat de hoofdpijn snel weg. Al merk ik er nog niks van. _004 . Ook al een e mail gehad met betrekking tot letsel schade. Langzaam komen we weer verder.

Bedankt weer _004

Pak genoeg rust Ton, dan herstel je het snelst !

Beterschap

Hein

Vervelend dat je nog steeds hoofdpijn hebt. hopelijk gaat dat snel over. beterschap! _004

Sorry voor mijn late reactie maar succes en sterkte met je herstel!

Wat een vervelend verhaal Ton. Lichamelijke last is het meest vervelend, maar alle energie die er daarna in gaat steken is minstens zo vervelend, daar zit je niet op te wachten. Hopelijk komt er nu snel schot in die zaak, wordt de auto total loss verklaard en kan je naar een andere uit gaan kijken. Je schiet er altijd wat bij in omdat je toch moet bijleggen, aan de andere kant, een “nieuwe” auto heeft ook wat leuks. Je op dat leuke element maar focussen denk ik. Misschien dat dit iets van de ellende mag compenseren.

Sterkte!

Groet,

Jeroen.