hallo hier bij stel ik mij even voor ik ben sjirk de haan kom uit de zuidwest hoek van friesland en ben sinds afgelopen dinsdag de eigenaar
van een r 1200 rt uit 2005.
ik was al een tijd op zoek naar een 2 cilinder toermotor welke makkelijk rijd en comfortabel is
deze gevonden in de vorm van de RT
eerlijk gezegd moest ik erg wennen aan de boxer maar door dat ik een goede proefrit mocht maken was ik al snel om.
de motor heeft een behoorlijk karakter hier was ik naar op zoek.
de aangeschafte RT heeft al wel behoorlijk ervaring 125000 maar is altijd perfect onderhouden door bmw dealer dus ik ga er van uit dat deze
nog jaren mee gaat .
tot zo ver en de groeten
Hallo Sjirk,
Van harte welkom op ons mooie en bedankt voor je introductie.
Gefeliciteerd met de aankoop van een . De RT boxer heeft idd een eigen karakter. Een woord dat hier nogal eens valt. De kilometerstand die jij noemt is zeker bij goed en regulier onderhoud geen enkel probleem. Blijf dat ook vooral doen en vergeet zeker niet de jaarlijkse spoeling van het ABS remsysteem inclusief de peperdure ABS module.
Stel vooral je vragen in de daarvoor ingerichte topics en deel ook je ervaringen. Je kunt ook altijd via de zoekfunctie rechts bovenin de forumindex veel info vinden. Er is in de afgelopen twaalf en een half jaar al heel veel gepost.
Veel plezier op je RT en hier op het forum.
Eilert