om te beginnen, dank dat ik lid mag worden van dit forum.
Ik ben Alexander uit Hilversum, rijd al een heel aardig wat jaren motor en sinds kort heb ik een R1200RT uit 2008.
Ik ben mijn rijdende carriere begonnen op een Honda Shadow VT700 uit 1985, deze ingeruild (met bijbetaling) voor een R1100RS uit 1995 en nu deze ingeruild voor de huidige R1200RT (door schouder en rugklachten kon ik op de RS niet meer rijden).
Ik ben een ware 2 pitter en door de RS aan de boxer verk(n)ocht.
Mocht men nog iets meer willen weten van/over mij, vragen staat altijd vrij.
Van harte welkom op ons mooie en bedankt voor je introductie.
Helemaal TOP natuurlijk dat je verk(n)ocht bent aan de boxer. Veel plezier met je uit 2008. Deze staat al mooi in je avatar zie ik. Kan geen LC (Liquid Cooled) zijn. Deze watergekoelde RT kwam pas later (2014) op de markt . . .
Hoe dan ook, laat het plezier er niet minder om zijn. Geniet vooral van je RT en veel genoegen op ons forum!
Kijk. Mijn eerste motor was ook een shadow. Die mocht ik een tijdje lenen van een vriend. Wel je motor rijbewijs hebben en geen motor was natuurlijk geen optie.
Het is iid geen LC, zoals je zei is ie daar te oud voor maar dat maakt mijn plezier er niet minder om want ik kan me bijna niet voorstellen dat de fantastische rijeigenschappen daar erg door beinvloed worden
Ik had gewoon in mijn profiel ff de verkeerde aangeklikt, sorry hiervoor.
In tegenstelling tot jou had ik eerst de motor en dacht toen pas dat het handig was een rijbewijs te halen
Wel alles ff in 20 lessen 1 een keer gehaald LOL dus dat ging gelukkig allemaal vlotjes.
Verontschuldig je vooral niet Lex. Ik zag het idd staan in je profiel. En ach, het gaat om je plezier. Ik rij op een 20 jaar oude (of jonge) R1100RT en dat is nog altijd een feestje. Nogmaals veel plezier man!
Dank je wel, Joekes, plezier gaat zeker lukken, pas 3 weken deze in bezit en al bijna 1000 km gereden, nu alleen die stationair loop nog goed krijgen maar daar heb ik al eea over gelezen in dit forum EN ik heb nog 6 maanden garantie dus denk ik dat dat uiteindelijk ook wel goed komt.