Nieuw forumlid

Hallo,

Ik wil me even voorstellen.

Mijn naam is Arie. Ik rijd al 40 jaar motor en na een aantal jaren op een Yamaha enduro te hebben rondgereden heb ik mijn eerste BMW gekocht toen ik 22 was. Het was een R75/5 en deze heb ik een jaar of 5 gehad. Toen kwam ik in de gelegenheid om een R60 te kopen uit 1969. Het was een ex politiemotor die was omgebouwd naar 12 volt voor o.a. het gebruik van een mobilofoon.
Ik heb hier een Hollandia zijspan aan gekoppeld en de combinatie opnieuw laten spuiten. Hier hebben we we 24 jaar veel plezier van gehad.
Ik reed toen al een jaar of 5 ook op een R100R classic. Deze heeft op een gegeven moment plaats moeten maken voor R1150 RT, vanwege de wat langere ritten met veel wisselende weersomstandigheden. Zo’n twee jaar geleden begon ik me wat onzekerder te voelen, omdat het gewicht me parten begon te spelen. Ik ben zelf namelijk maar 65 kg. ik ben toen min of meer tegen een R1150R aan gelopen met nog geen 20.000 km op de teller.
wat een fijne fiets is dit zeg! Het verschil in gewicht is goed merkbaar. Wat accessoires gemonteerd. Een valbeugel, klein kuipruitje en een set wunderlich verstralers. Ik hoop hier nog jaren veel plezier van te hebben.

Groeten, Arie

Hallo Arie,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je introductie. _004

Het is wel duidelijk dat motorrijden geen bevlieging van jou is. :wink:

Veel plezier op je R1150R en veel genoegen op ons unieke forum! _004

-groet-

Eilert

Welkom op het RT-forum Arie.
Veel fijne en veilige km’ s met je 1150R.

Gr. Jack