Lekkage van koelvloeistof??

En daar sta je dan naast je nieuwe motor… pas 3000 km oud :cry:
En dan loopt er iets langs de zijstandaard naar beneden.
Na wat zoeken blijkt het via de bovenkant van de linker cilinder naar benden te lopen en het lijkt het meest op koelvloeistof als het met je vingers voelt. Maar waar komt het vandaan? De achterkant van de linker radiateur of een lekke slang?
Het rare is dat mijn pak en laarzen gisteren na de regenrit schoon waren en het dus net lijkt of het alleen na de rit (dus vannacht) gelekt heeft
De dealer vond ermee naar hem toe rijden te riskant -naughty- en komt hem vanmiddag met een busje ophalen.

Andy
IMG_6710.JPG

Vervelend voor je Andy. Wel een goede beslissing van de dealer, koelvloeistof kan flink glad zijn.

Je kunt er ook je wijn mee zoeter mee maken …flauw …

Ben benieuwd wat hier uit komt, graag ons op de hoogte houden.

Het zou fijn zijn als topic starter Brouwer ons even vertelt wat het euvel van de lekkage is geweest. Topic dateert van eind september. Laatste inlog moment van hem is 13 december jl . . .

We zijn benieuwd. Inmiddels heb ik een aantal topics gesloten en wil deze nog even openhouden voor de final result _004

[groet]

Eilert
Moderator

Kunnen jullie als moderator niet een mailtje sturen naar de topicstarter om meer info?

Geregeld. Ik heb topicstarter Brouwer ook middels een PB gevraagd om op deze plaats zijn bevindingen te posten.

Edit:
Dit is niet de taak van een moderator. In principe scant deze alle berichten op sfeer en inhoud. En bij dat laatste is het belangrijk om vooral on topic te blijven.

Aan de andere kant voel ik mij ook forumlid en ben ik dat ook. Ook ik rij motor, heb ervaringen en deel deze ook. Bovendien lees ik graag op ons RT-forum de postings. Ik leer op ons forum elke dag weer. Leren doe je ook door in een topic als deze even info terug te koppelen. Dat laatste heb ik dus vriendelijk gevraagd te doen.

Via een PB ontving ik een reactie van topicstarter Brouwer. Het is een lekke koppakking geweest. Hij verontschuldigde zich vanwege de zeer lange tijd van afwezigheid. Dat hoeft niet. Dat kan gebeuren. Fijn dat hij er weer is! _004

We gaan dit topic nu sluiten.

Met vriendelijke forumgroet,

Eilert
Moderator