jgpeggeman met zijn R1150RT

Hoi allemaal,

Zoals het te doen gebruikelijk, zal ik mij hier ook maar eens netjes voorstellen…

Ik ben in het bezit van een mooie zilvergrijze -1150- uit 2001 met 124k km ervaring achter de kiezen. Ik heb deze ter vervanging van een Honda VFR 800 Vtec. De VFR was (is) een fantastische motor, maar ik zocht iets meer toer georiënteerd, en een motor waar je beter achterop kunt zitten. Zodoende bij de R1150RT uitgekomen.

Naast de RT ben ik ook nog in het bezit van een Yamaha Virago XV1100 uit '93. Deze is eigenlijk mijn ‘primaire’ motor. Helaas is deze op het moment buiten gebruik. Door een verbouwing, heb ik wegens ruimtegebrek de Virago tijdelijk ergens anders gestald, omdat deze oa carb revisie nodig heeft. Hopelijk kan ik deze binnenkort weer naar ‘huis’ halen.

en nog een paar plaatjes bij het praatje (ik neem aan dat jullie hier ook van plaatjes houden)

De RT:

en de RT met de eigenaar:

en als klap op de vuurpijl, de Virago:

en de Virago met mijn voormalige VFR:

als laatste nog mijn favoriete uitzicht (niet de openstaande brug, maar het uitzicht vanaf het zadel van de Virago)

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro met foto’s _004

Veel plezier hier en straks op je Virago en op je RT _004

-groet-

Eilert

@jgpeggeman Van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1150RT en het forum.

Prachtige RT zeg,

Over de Virogo heb ik ook een oordeel.

:smiley: vertel :wink:

Mooie RT, welkom bij de club. Houd het rubber aan de onderkant _004

Ben blij dat jij hem hebt.

Ik ook!!! Big RT Smile Big RT Smile