Nickname vernoemd naar huidige woonplaats
Amsterdammertje vondt ik te lang :mrgreen:
Nickname vernoemd naar huidige woonplaats
Amsterdammertje vondt ik te lang :mrgreen:
Jos mn voornaam. En 1200RT mn zitplaats op de weg.
Jos
Hike het is een afkorting van mijn volledige naam HI elke KE rstma .
en een opera van Mozart
Tja moet ik de mijne nog uitleggen?
Proberen mag altijd
Lijkt me niet nodig, net zoals de mijne: mijn voornaam is Co en ik heb een??? (3 x raden)
Uh… een sik?
Of toch een snor?
BMW ?
Uiteraard…toch?
Tja, ook mijn creativiteit zal niet in de prijzen vallen…
Gewoon mijn voornaam: “Werner” en daaraan de eerste letter van mijn achternaam geplakt. De “B” dus.
CCvW zijn mijn initialen…
Mijn nickname = Brompi
Ik was namelijk vrachtwagen chauffeur(34 jaar international) en had eerst in mijn begin periode “el Toro” voor op de CB omdat ik als horoscoop een stier ben en geregeld naar Spanje en Portugal reed, maar op een bedrijfsfeestje word er het één en ander verteld(zeker van de vrouwen hun kant) en plots kwam er een gesprek over kleinkinderen en daar werd verteld dat mijn kleinzoon me Bompi noemde en later op de avond kwam aan het licht dat mijn dochter geregeld Brombeer zei tegen mij omdat ik geregeld zat te vloeken en te sakkeren op andere weggebruikers en ook snurk
als ik slaap, kwam er een collega op het lumineus idee om me voortaan de Skypname BROMPI te geven en zo geschiede
.
Vele van mijn collega’s algemeen weten geeneens mijn echte naam.
Siebke, zo werd mijn opa genoemd als nick-name in ons dorp, zoals vroeger heel gewoon was. Is een afgeleide van Sigbertus, zijn eerste doopnaam. Bert was zijn feitelijke roepnaam die diverse neven ook hebben meegekregen. Aangezien ik hem nooit heb gekend (overleden in 1944 op natuurlijke wijze) voel ik het als een eerbetoon aan hem om zijn nick-name zo in stand te houden. Mijn jongste oom (Bert ) had al zijn boot naar hem vernoemd, wat mij op het idee heeft gebracht.