Ik heb eindelijk na vele jaren een BMW R1150 RT gekocht.

Allemaal BMW rijders!

Sommige hebben me al gesproken en gezien afgelopen zaterdag bij het BMW-p treffen in Best
foto nuenen bijzondere verrichting.jpg
. Dat was al een hele leuke ervaring. Nog dank voor de mooie tocht, vol herinneringen, omdat ik geboren ben in Eindhoven en nu helemaal in Harlingen woont. 8)_
Ik zal me eerst even voorstellen ik ben een dame die al zeker 37 jaar haar rijbewijs A heeft, mijn leeftijd kun je dan wel raden. Heb de afgelopen acht jaar vanwege vele verschillende redenen helaas geen motor meer gereden.
En ben in het begin van dit motorseizoen door een andere enthousiaste BMW rijder weer besmet geraakt met het fenomeen motorrijden. Na wat herhalingslessen te hebben gehad, ben ik toen op zoek gegaan naar een motor en kwam uit op een BMW R 1150 RT. Deze motor, van helaas overleden eerste eigenaar uit Susteren, was uit 2004 met nog geen 30.000km op de teller. Na een grote beurt en nieuwe banden bleek het een mooie machtige en voor prachtige machine te zijn. Kon ook niet anders want het oliefilter en twee van de bougies waren nog in de fabriek erin gezet in 2003 en zijn nu pas eindelijk vervangen. Ik heb nu pas, na al die jaren rijden op andere motoren, het gevoel dat ik geniet van elke km die ik rij met deze motor. Heb dan ook in de afgelopen twee maanden binnen Nederland al zo’n kleine 4 duizend km gereden. Big RT Smile
Mijn andere motoren waren een Motor Guzzi V50 III en heb als laatste een Cali gehad. Tussen door een spik splinter nieuwe Triumph bonville america gehad maar dat bleek niet echt mijn motor te zijn _001 . Nu zeer tevreden met mijn BMW _004 en hoop nog lang jullie te mogen ontmoeten op de weg of bij treffens, de eerste zal in Dwingeloo zijn.
foto nuenen bijzondere verrichting.jpg
Tot dan.
MVG Kathleen

Hallo Kathleen,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je introductie. _004

Super dat je als nieuw forumlid afgelopen zaterdag hebt meegedaan aan het RT-P treffen en eind volgende week komt naar het Jubileumtreffen. Je hebt een schitterende -1150- waar je ongetwijfeld nog vele jaren met heel veel plezier mee gaat rijden.

Fijn dat we naast de vele mannen hier weer eens een dame mogen begroeten. Tot ziens ook komende week bij ons Treffen! _004

-groet-

Eilert

Herken het gevoel helemaal :smiley: Heb de mijne (R1150RT/2004) in 2009 gekocht met toen slechts 3000Km op de teller. Wens je er heel veel plezierige & veilige km’s mee!