Het is misschien een beetje een raar moment om een motor te kopen maar mag graag een beetje neuzen op Marktplaats of op Facebook-mp.
Heb 3 bmw"s gehad en de laatste was een r1100gs.
Prima ding en een fijne boxer.
En daar stond een en op de foto’s was ie heel netjes, goed verhaal, met nog maar 51.000km en bij 48.500 (wel inmiddels 3 jaar geleden) een serieus grote beurt gehad.
Dus kijken en meteen verkocht natuurlijk.
Alles ziet er eerlijk uit. Boekjes erbij en de beurten afgevinkt tot en met een schoon compleet gereedschapsetje aan toe.
Ben inmiddels 56 en mag er nu wel een beetje beschermd en uit de wind bijzitten
Wil 'm overal voor gebruiken dus ook wel eens woon/werk.
En op mijn werk rijd ik dan weer op een LZV.
Leuk werk.
Verder wil ik er kleine dingetjes zelf aan doen want dat maakt de motor je ook gewoon een beetje “eigen”.
Al een navi bij Ali besteld en nog wat prut en dan is alle kennis van hier zeer welkom.
Groet’n uut Dalfsen.
Hoi Warner,
en gefeliciteerd met je aanwinst! Klinkt alsof je een mooie vondst hebt gedaan. Een
is inderdaad een fijne machine en met die kilometerstand en goed onderhoud zou hij nog lang mee moeten kunnen. Geweldig om te horen dat alles compleet is, inclusief het gereedschapsetje en alle boekjes; dat is toch altijd een goed teken.
En inderdaad, op je 56e lekker beschermd en comfortabel achter het scherm zitten is wel zo prettig. Met een beetje beschutting en een goede setup kun je er echt een allround motor van maken, perfect voor zowel de tochten als woon-werkverkeer. Goed om te horen dat je zelf ook wat wilt sleutelen – het is een mooie manier om je motor echt “eigen” te maken en gelukkig zijn er hier genoeg leden met kennis en tips om je op weg te helpen.
Groet’n terug vanuit het beheer en veel plezier met de nieuwe RT!
Patrick
Dag Warner, van harte welkom op dit prachtige forum!!! Heel veel plezier met je R1150RT en het forum.