Heropstapper

Hoi,

Mijn nick is Tieflaar. Maar als je Jack roept heb je ook grote kans dat ik reageer, omdat dat mijn naam is.
Ik ben sinds 2020 een gepensioneerde IT’er. Heb dus lekker veel tijd voor mijn hobbies. Waarvan motorrijden wel de belangrijkste is.
Een heropstapper ben ik eigenlijk niet echt omdat ik al zo’n 45 jaren motorrijd. Met heropstapper bedoel ik nu dat ik “weer” een RT heb sinds eind januari. Een blauwe '21 R1250RT. Ik ben gek op blauw. Mijn eerste RT kocht ik in 1979. En dat was dus ook de eerste RT van BMW. Daarvoor had ik drie Honda’s gehad. En na mijn eerste RT diverse merken en types. Waaronder vier HD ElectraGlide’s.
De laatste 12 jaren reed ik op GSA’s. Naast de RT heb ik ook een HD RoadKing. Die is voor de “laid back” rides zeg maar.

Bedankt voor het toelaten en vriendelijke groet,
Tieflaar (aka Jack)

Hallo Jack,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Mooi dat je ooit begonnen bent met een RT uit 1979. En na meerdere BMW’s zitten deze dus toch in je bloed. Ook mooi is de combinatie met de HD RoadKing. Lijkt me een heerlijk luxe combi! Veel plezier op je -1250- _004

-groet-

Eilert

Hoi Jack,

Welkom hier!
Een prachtige motor heb je! Mijn broer heeft hem ook en is er erg tevreden over!
Heel veel plezier op dit forum gewenst!

Hartelijke groet,

Martin

Dag Jack, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1250RT -en je HD- en het forum.