hallo , nieuw hier

Hallo beste forum members ,

Na veel buikschuiverij , nu een keer een echte tourbuffel aangeschaft op mijn 52ste _004
Week geleden met de trein naar Enschede , proefrit gemaakt en tot aanschaf overgegaan .
Een R1200RT ex overheids fiets uit 2012 met 124K op de teller . goed onderhouden , nieuwe banden
en koppeling recent . alles functioneert mi naar behoren en ben vanuit Enschede terug naar de
bollenstreek gereden in de avond . dikke 200 KM .
Wat een genot , en wat een king of the road gevoel zeg … dit had ik 20 jaar terug al moeten doen !
Brok power , rijcomfort en souplesse … wel heel anders motorrijden dit vergeleken met de buikschuivers .

Ik ga nu wat kleine cosmetische zaakjes opknappen , zoals de tank cover en de handle bars spuiten ivm
wat lichte beschadigingen . heb inmiddels al 2 opnieuw gespoten spiegelkapjes gemonteerd want die
zaten er niet op bij de koop .

Ben ook op zoek naar een zogenaamde radio com box voor achter de buddy . , mocht iemand iets weten
dan hoor ik het uiteraard graag .

[groet]

Hallo beamer,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum . _004

En ja, er is een (motor)wereld van verschil tussen een buikschuiver en een RT. Heerlijk de rug ontzien door de perfecte zithouding en niet te vergeten het rijcomfort.

Geniet vooral van je -1200- en dus van alle kilometers die nog voor je liggen. Veel genoegen ook op dit unieke forum. Deel gerust je ervaringen en stel je vragen in de daarvoor ingerichte topics! _004

[groet]

Eilert

Er zijn best een paar forumleden die hun RT-P hebben omgebouwd naar “burger” versie, dus ik stel me voor dat de radio comm boxen nog wel te vinden zijn.

Heb zelf ook sinds een maand een RT-P uit 2011, ook super blij mee en laat de comm-box voorlopig i.i.g. nog zitten.

Welkom bij het forum en geniet van je RT-P