Bij deze wilde ik me eventjes kort voorstellen op het .
Ik ben Kees, bijna 55 lentes jong, en woonachtig vlakbij het West Brabantse Steenbergen.
Onlangs heb ik mijn betrouwbare Honda Deauville 700, ingeruild voor een uit 2008 met 55000 km op de klok.
Hoewel de Honda mij uitstekend beviel, toch de overstap gemaakt, in verband met net iets meer windbescherming, zadel verwarming en met de 6bak toch een wat rustigere loop van de motor.
Rijden doe ik iedere dag, momenteel zo’n 100 km per dag…2 jaar geleden nog zo’n 263 km per dag !!!
Inderdaad…dan moet je wel van je werk houden, en dat klopt.
Ik ben werkzaam voor een bedrijf dat allerhande custom made constructies maakt voor de mega jachten die hier in Nederland gebouwd worden.
Ontzettend leuk werk en uitdagend om iedere keer weer ideeën en oplossingen te vinden voor de wensen van de klant.
Wellicht ben ik de komende tijd lekker aan het rondlezen hier op het forum.
Welkom hier Kees, mooie fiets!
Veel zorgvrije kilometers en plezier (ook hier op het forum) toegewenst.
Hallo Kees,
Van harte welkom op ons mooie en bedankt voor je introductie met een foto van je RT. Het wordt zeer gewaardeerd!
Gefeliciteerd met de aankoop van deze . De motor zal je absoluut het nodige comfort en genot geven. Zeker wanneer je veel woon-werk rijdt.
Lees je vooral in op de tal van onderwerpen hier op ‘t forum waar al heel veel geschreven is over de BMW RT. Daarnaast zijn we niet alleen een informatief forum, maar staat ook het gezellige en sociale aspect hoog in het vaandel.
En laat je hier ook gerust horen . . .
Helaas ziet de motor er op de foto beter uit dan in het echt.
Wellicht hield de vorige (eerste) eigenaar niet echt van wassen en poetsen.
De uitlaatbochten en de schetsplaten zijn aangedaan door pekel, en overal zit wel een krasje of beschadigingetje…dat is wel jammer, maar daar was de prijs ook naar.
Wellicht dat ik van de zomer de kuipdelen opnieuw ga spuiten.
Inmiddels heb ik de orginele (beschadigde) brede kofferdeksels verbouwd naar de zogenaamde “city deksels”.
Deze kan ik dan meteen meespuiten.
Ondanks de krasjes rijdt hij als een zonnetje, en ik ben er nog iedere dag blij mee.
Welkom hier!
En met of zonder krassen, het gaat om het rijden!
Dag Kees, van harte welkom op dit forum!!! Heel veel plezier met je RT en het forum.