Schit
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
dag allemaal,
dank nog voor al jullie reacties: ze hebben goed gedaan in deze uiterst vervelende ervaring , die ik mij zelf heb aangedaan.
ik prijs mij gelukkig dat ik op niet al te lange termijn weer mag opstappen , foto’s zullen binnenkort wel verschijnen.
nogmaals heel hartelijk dank!
zo schijnt de zon toch weer elke dag achter de wolken.
maRTin
overigens, bij mijn vorige zat aan (het niet gebruikte) schijfremslot het rode label van het RTforum.
Ik weet niet meer waar ik dat gekocht/gekregen heb.
Is dat nog na te bestellen?
Wie heeft nog voetsteunverlagers (rijder) liggen? of anderen bruikbare spullen voor de 1200rt???
maRTin
Het is fijn voor je dat je straks weer een RT gaat rijden Martin. Je hebt een hele positieve instelling. Ik vind dat bewonderenswaardig onder deze omstandigheden. Achter de wolken schijnt inderdaad ook voor jou de zon!
Ik hoop dat je met jouw oproep de RT weer kan opbouwen naar je wensen, deze eigen kan maken en er weer een goed gevoel bij kan hebben!
Eilert
Dag allen,
het heeft even geduurd, er zat nog een al lang geleden vakantie tussen, maar de nieuwe is aangekomen.
Net voor Sinterklaas
ook nog iets jonger, en nu klopt de avatar, zwart met veel opties, goed ingereden door iemand uit het midden van het land, rijdt fantastisch.
kunnen we ook weer aan al die opties beginnen :mrgreen:
Nu nog ander weer, en we kunnen weer de weg op.
Dank aan jullie allen voor de steun, opbeurende woorden, en adviezen. Dit is echt een les voor het leven, die je niet snel vergeet.
Het ga jullie allen goed, en hou het rubber eronder!!
.
maRTin
Dat is goed nieuws, veel plezier met de nieuwe motor!
Fijn dat je weer een RT rijdt! Kijk niet teveel achterom en beleef plezier aan het motorrijden Martin! -top-
Eilert