Even voorstellen

Mijn naam is Erwin Haak. Ik ben 57 jaar en rijd sinds mijn 20ste motor Ik kom uit de omgeving van Alkmaar Na een tijdje niet te hebben gereden. Nu toch weer op de motor. Dit maal een BMW R1200RT uit 2005. Hiervoor een Honda transalp gereden en een Honda Varadero. Ik rijd nu als auto ook BMW voorheen Toyota. Ben best wel handig en voertuigen die ik in bezit heb wil ik eigenlijk alles van weten. Doe meestal zelf het onderhoud. Maar dingen zoals de APK kan ik zelf helaas niet. Ik ben ook wel handig met computers de eerste zelfbouw was in 1992. Opleidingen gevolgd in de electrotechniek mechanische techniek en proces techniek. Ben de motor een beetje aan het aanpassen zoals bandenspanning camera voor en achter. De din plug heb ik zo geschakeld dat deze via de accessoires stand of direct op de accu staat. Alles buiten de canbus om. Ik hoop hier een hoop te kunnen opsteken en heel veel van jullie BMW ervaring te kunnen opsteken.

icon_welcome en veel plezier met je -1200- _004

-groet-

Eilert

Dag Erwin, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.