Hoi allemaal ik ben Piet uit Dordrecht en in het bezit van een Bmw r1100rt uit 1999 nu bijna 4000 km weg op de teller inmiddels nieuwe olie en filter vervangen nieuwe remblokken van brembo achter was deze metaal op metaal dus gelukkig de remschijf kunnen besparen en nieuwe Bridgestone banden voor en achter die perfect bevallen.Het onderhoud pleeg ik zelf omdat de kosten voor mij te hoog zijn van het arbeidsloon.Vandaar mij aangemeld op deze site.Mijn keuze is op deze motor gevallen omdat ik voorheen een Harley davidson 1200 cc heb gehad en het boxergeluid is toch speciaal en Duitsers bouwen toch een kwaliteit product simpel en eenvoudig en betrouwbaar politie rijd niet voor niets Bmw toch?
Hallo Piet,
Van harte welkom op ons mooie en bedankt voor je intro.
De RT staat idd bekend als tourbuffel oftewel kilometervreter. Uiteraard is alles wel afhankelijk van goed en regulier onderhoud. Mooi dat je dat zelf kan doen. Er zijn op ons forum veel sleutelaars. En dat zeg ik met respect. Ik kan het niet. Wel lees ik alle geplaatste berichten en leer ik, zij het in theorie, steeds meer. Verder onthoud ik mij (doorgaans) van technisch commentaar.
Lees je van hartelust in op ons forum. Gebruik vooral de zoekfunctie rechts bovenin de forumindex. Uiteraard kun je altijd vragen stellen in de daarvoor ingerichte topics. Veel plezier op je en hier op ‘t forum!