even voorstellen..

Hallo allemaal,
Mijn naam is Arthur Elsman.
Ik rij motor (bijna dagelijks) vanaf mijn 18e jaar. Inmiddels is dat nu 42 jaar… rekensommetje maakt mij dus 60 :$
In mijn jonge jaren veel aan motorsport gedaan van motorcross tot (int) zijspan grasbaanrace.
Nu rij ik uitsluitend op de weg rond op een Harley Davidson ultra classic Electra Glide en sinds kort op een BMW R1150RT uit 2002.
De BMW is de vervanger voor een Yamaha Venture XVZ1300 die ik hardhandig op de snelweg heb neergelegd :blush:
De BMW is een fijne motor al moet ik erg wennen aan de agressieve remwerking en de hoge zit.
Niet gek omdat het met de HD en de venture meer lijkt of je met je bankstel op de snelweg zit :wink:
Verder zit ik al jaren in een motorclub (nee niet schrikken… geen mc) www.cobb-europe.eu waar ik met veel plezier met gelijk gestemde regelmatig ritjes rij.
Ik hoop hier wat meer “ins en outs” te leren van mijn nieuwe aanwinst…
Nou dat was het zo ongeveer… laterssss

Welkom Arthur,

Heel veel plezier op dit forum, en veel fijne en veilige km’ s op het RT toegewenst!

Groet, Jack

Hallo Arthur,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

De -1150- remt idd als de brandweer. Dat komt door het deel-integraal remsysteem. Alsof je een anker uitgooit. Ik kan mij voorstellen dat het wennen is. De RT laat zich m.i. ook nauwelijks vergelijken met de HD. Beide motoren hebben hun eigen karakteristiek. Hoe dan ook, je gaat vast vrienden worden met de RT en doet ook hier kennis, ervaring en vrienden op! _004

-groet-

Eilert

Hai Arthur,

Van harte welkom. Mocht je zin hebben om ook met de BMW wat ritjes te rijden, ben je hier zeker ook aan het goede adres. Hardhandig neergelegd op de snelweg? Goed dat je het nog na kan vertellen!

Je BMW is toch het mooist rechtopstaand op de wielen _004