En bedankt he

Heb je wel aangifte gedaan?
En gaat jouwverzekering het verhalen op de tussenpartij?

Ja aangifte is gedaan. Alleen doen ze er weinig mee.

Verzekering van de tegenpartij heft uitgekeerd. Ze konden ook moeilijk anders daar alles op video stond.

Hoi Mello,

Zelf vind ik dat dit soort lieden, die doorrijden en een ander met de schade laten zitten, de ware asocialen zijn. Die moeten aangepakt worden. Immers als er geen beelden waren, zat jij nu met een behoorlijke schadepost. Ik zou bij de Politie navragen of deze zaak strafrechtelijk vervolgd wordt. Het kan zijn dat de Politie niet verder vervolgt, maar dit mag de Politie niet zelf beslissen. Dat moet door de Officier van Justitie gebeuren. Dit heet een sepot. Tegen het niet strafrechtelijk vervolgen kan belanghebbende (jij) een klacht indienen. Dit is geregeld in artikel 12 Wetboek van Strafvordering. Ik zelf zou me melden op het Politiebureau en navragen of vervolging plaatsvindt en alvast met een klacht artikel 12 dreigen. Maar zo ben ik. Een ander zal zeggen, laat maar zitten… _001 Maar dan leert zo een asociale niets bij.

In elk geval fijn dat het voor jou is opgelost. Veel rijplezier weer.

Ik sluit mij, zoals ik ook in mijn reacties heb betoogd, volledig aan bij de onderstaande woorden van Marcel.

[groet] Eilert

Dit wist ik niet. Ik ben het er mee eens dat dit soort personen aan gepakt moeten worden.
Zit momenteel in het verre buiteland en ga van de week weer naar huis. Zal dan eens contact opnemen met de agent die de aangifte heeft opgenomen.
Bedankt voor de info _004