Er zijn meer wegen die naar Rome leiden. Motoscan kan dit ook, daarnaast nog ISTA, ESYS en Bimmerutility.
Ja, maar als je gaat zoeken op internet kom je alleen maar forumposts tegen die zeggen dat het alleenmet een GS-911 kan.
Klein nadeeltje: nat het doorvoeren van de wijzigingen in de app start de elektronica op de motor opnieuw op. En dan naar fabrieksinstellingen. Dus taal, opnieuw instellen en opnieuw instellen wat je rechtsonder in je display wil zien (standaard is verbruik). En ik moest opnieuw instellen wat ik in het midden van de display wil zien. Standaard staat daar het RT logo, maar ik zie daar graag de snelheid staan.
Al deze instellingen kunnen gewijzigd worden met de Magic Wheel
Vandaag is de motor naar de dealer geweest voor een andere cardanas en een software-update. En nu staat mijn temperatuur dus weer op Fahrenheit en de bandendruk op psi
Dat zag ik pas op de weg terug, en dacht dat zelf weer even te wijzigen met de motoscan app. Maar als ik in het coderingsmenu ga dan zie ik daar dus niets meer. Zal meneer BMW dit afgeschermd hebben?
Morgen dan maar weer even met de dealer bellen of ik even kan langskomen zodat ze dat kunnen wijzigen