Hallo allemaal,
Graag stel ik mezelf even voor: Maurice Quaedackers, 49 jaar en sinds 1 week blije bezitter van een
Tien jaar lang heb ik in de zomer een beetje getoerd op onderstaande VFR. Heerlijke fiets maar de laatste jaren begon ik steeds meer een gemis aan zitcomfort (pijn in de liezen bij wat langer op de motor zitten) en de zekerheid achter de hand te hebben van ABS te ervaren… (Mompelt iets met ouder worden)
vfrheide.jpg
vfr1.jpg
Daarnaast hoeft het niet meer zo snel te gaan, want het is heerlijk om bij het verlaten van de rotonde even door te accelereren maar als ik dan op de teller keek
Sinds een jaar of 2 aan het orienteren voor een andere fiets, en toen kwam ik op de keuze GS of RT… Prijzen voor de GS liggen toch wel behoorlijk hoog, en aangezien ik niet zoveel kilometers maak en toch ook wat windbescherming wel erg prettig vind was de keuze snel gemaakt…
Dus een tijd lang MP in de gaten gehouden en gezocht naar een 1150RT of 1200RT. Tot ik een 1200 tegen kwam die wel wat leek… Afspraak gemaakt, proefrit gemaakt en toen was er no way back…
Mag ik jullie voorstellen mijn nieuwe trots… Een 2005 exemplaar met aardig wat ervaring (125k) maar waar ik hoop nog vele plezierige kilometers mee te mogen beleven.
bmw2.jpg
De terugrit van Hoorn naar het land van Maas & Waal was met 6 graden iets waar ik niet echt naar uit zag, mijn leren pak is immers niet heel erg warm… Maar wat een aangename verrassing, helemaal niet koud gehad, wat nou wind? En heerlijk warme handjes door het mooie knopje op het stuur Kortom wat een genot
Nog wat poetsen, kleine veranderingen (voetsteun verlagers, gps steun etc) en een topkoffer tzt zien te scoren.
Groet Maurice