Hallo, mijn naam is Pieter AKA Smirnaft. Ik ben een liefhebber van de tweewielers in de ruime betekenis. Ik hou van fietsen, bromfietsen scooters en motorfietsen, ben werkgerelateerd veel onderweg en varieer mijn vervoermiddellen in functie van het type verplaatsing. Ik ben geen merken fanboy en maak geregeld veranderingen aan de vloot. Doorheen de jaren is de aandacht naar de bromfietsen geevolueerd naar lichte motorfietsen, middenklassers tot het zwaardere werk. Toch kan je me ook vandaag nog net zo goed op een 50cc vinden als op een BMW en nog wat daartussen.
Ongeveer een maand en 2000km geleden, mijn eerste BMW, een 2003 RT op de kop kunnen tikken en voorlopig bijzonder tevreden mee. Voor zijn leeftijd een hele aangename motorfiets. Vooral in deze wintermaanden komt de RT heel goed van pas met zijn prima windbescherming.
Onderhoud en kleine herstellingen doe ik gewoonlijk zelf en ik zal handig gebruik maken van de zoekfunctie en downloadsectie binnen dit forum. In ruil zal ik het niet nalaten om zelf nuttige info te delen als dat ooit van toepassing is.