Wellicht kan iemand van de huidige beheerders een uit de doeken doen wat het ‘beheer’ van het forum in de praktijk inhoudt? Dat maakt het voor eventueel geïnteresseerden wellicht makkelijker om hierop in te willen springen.
Begrijp ik het goed dat het forum en alle kennis die hier door de jaren heen is opgeslagen, zal worden verwijderd?
Wellicht ten overvloede, maar onderstaande PS had Jos (later?) nog toegevoegd aan zijn openingspost:
Bedankt voor het werk achter de schermen. Ik hoop op een doorstart! Van PHP begrijp ik niets, maar een bijdrage in de rol van moderator kan ik me eigen maken.
Oh !
Ik heb ook gemerkt dat de activiteiten op dit forum zijn teruggelopen, en sinds ik niet meer met TapaTalk kon verbinden heb ik de site ook minder frequent bezocht - maar toch altijd wel een keer per dag gekeken of er nieuwe posts zijn.
Hopelijk komt er een doorstart of archief-optie om de vergaarde kennis ergens toegankelijk te houden, want ik ben niet op FaceBook te vinden en wil dat graag zo houden. Maar mocht dat niet zo zijn wil ik alle beheerders, moderatoren én deelnemers bedanken voor jaren van informatie-uitwisseling en gezelligheid. Lief en leed is er gedeeld op dit forum, en mooie riten zijn er gereden. Ik zal jullie missen
Jammer en helaas!
Hoewel ik eigenlijk geen recht van spreken meer heb -mijn laatste 1200LC is jaren geleden ingeruild op een GSA- bleef ik toch af en toe het RT forum bezoeken. Dat deed ik vanzelfsprekend niet met tegenzin.
Ik hoop dat er een vervolg komt, want net als anderen ook al opmerkten, ik blijf weg van FB.
Bedanken doe ik ieder die heeft bijgedragen aan dit forum!
Het was fijn om hier te mee lezen en ook om te merken dat er prettige omgangsvormen in acht werden genomen.
Kortom, zo lang het forum nog bestaat zal ik het bezoeken.
gr v Ciske
Ik ben van de gekke ideeën … is het wat om het archief aan het GS forum te koppelen als een doorstart niet mogelijk blijkt?
Dat gaan we zéker niet doen.
Er heeft zich een kandidaat eigenaar/beheerder voor het gemeld voor een doorstart. Daar gaan we in november mee in gesprek . . .
Beste allen,
Ook ik hoop dat t forum kan blijven bestaan, altijd met belangstelling de verschillende topics gelezen en veel bijgeleerd. Steeds huiverig van internet wijsheden ben ik n kritische lezer, en geef ik enkel feed back als ik zeker ben van mn stuk. En naar ik kan oordelen gaat dat zo met de meesten hier, als ik thuis was kwam ik naar de ritten, gewoon om het gezicht te kennen bij de verschillende namen en gewoon, ontspanning. De laatste rit lukraak samen met Peter " Quickfix" gereden en dat was fijn.
Ik kan helaas weinig betekenen voor t voortbestaan, geen it kennis en vaak ver weg op zee. Maar wie weet komt er toch een oplossing.
Tom
BREAKING NEWS: Op 2 november a.s. vindt een bespreking plaats over een evt. doorstart . . .
Fingers crossed!!!
Beste Forumleden
Heel jammer dat het forum stopt,want sedert ik op pensioen ben (01-07-2022 ) was dit toch bijna een dagelijkse klik op het forum
Ik heb toch veel bij geleerd op het forum
Op facebook zit ik niet
Hopelijk kan er iemand het forum overnemen
Graag toch een groot woord van dank aan de personen die het forum mogelijk maakten
groetjes
Hallo daar.
Ik kijk toch minstens een keer per dag op het forum (heb geen facebook),
en vindt altijd wel ergens een artikel waar ik nog iets van kan leren, of vind
grappige dingen waar eens mee kan gelachen worden.
Ik zit er al 10 jaar op, op dit forum, en hopelijk komt een doorstart zodat ik nog zeker
10 jaar verder kan, en anders bedankt voor alles.
Salu
Chris.
Hoi Jos, Jenny, Eilert, bedankt voor het moderaten door de jaren heen. Ik snap ook met de teruglopende activiteiten op het forum dat je deze keuze moet maken. Ik hoop jullie zowiezo nog een keer te zien om jullie in het echt een hand te geven. Valentijn heeft het nog steeds over de rit vorig jaar en de “speltjes meneer-ren”. Jullie hebben veel lees- en rijdvreugde gebracht, samen met anderen en ik hoop dat het forum een doorstart zal maken.
Heel veel succes wat jullie met jullie vrije tijd gaan doen.
,
Arjan
Er is zo’n reclame-spotje van: “wat zou je doen wanneer je 1 uur per dag extra had ?”