wachten…wachten en wachten tot je een ons weegt omdat:
Je kunt niet zo snel na je vorige bericht nog een bericht plaatsen.
Ik heb nog nooit meegemaakt op andere fora’s dat je echt ellenlang moet wachten vor het plaatsen van een 2e post na je 1e post binnen dezelfde topic. Erg storend en bovenal uitermate overbodig als je het mij vraagt… Kan dit niet anders?
Nee, je hebt je flood interval waarschijnlijk gewoon op (de standaard) 5 seconden staan en nomko post gewoon te snel berichten.
FloodInterval.png
[EDIT]
Hij staat inderdaad vrij lang: ik heb getracht 30 seconden na deze reply iets nieuws te posten en toen kreeg ik ook het vingertje dat ik te snel was.
En waar stel ik dat in? Als ik op die link klik krijg ik een pop-up waar ik gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen en dan krijg ik een unauthorized access melding…
Ik krijg het ook als ik iemand via het forum een PM wil sturen.
Als je actief via PM met iemand aan het communiceren bent of een PM wil sturen na het plaatsen van een bericht dan is 30 seconden wachten heel irritant.
Ik moet soms minuten wachten en als het te lang duurt (en ik naar een andere site ga) ben ik alweer automatisch uitgelogd, is mijn tekst weg. Zo zijn er al aardige opmerkingen van mij nooit geland op het forum …