Let wel, ik heb het net als de TS over nieuwe schokdempers met veren…en dus niet alleen de veren vervangen waarover het nu lijkt te gaan. Dit is een wezenlijk verschil. Als je alleen de veren vervangt dan zul je al een groot verschil merken…dus als je ook de schokdemper laat vervangen tja…dat lijkt me niet moeilijk om voor te stellen En al helemaal niet als jouw motor, CCvw, al 170.000km gereden heeft.
Bind me er niet aan vast maar zoals eerder aangegeven, alleen de veer laten vervangen kost rond de €300, schokdemper (compleet (dus incl veer:) ) zal rod de €500 zijn.
Toen ik bij Hyperpro Alphen vertrok nadat alleen de achterste schokdemper was vervangen was ik zo onder de indruk van de verbeterde wegligging dat ik halverwege de rit naar huis Bas heb gebeld om zo een zelfde schokdemper voor de voorzijde te bestellen.
Jij propt ook teveel in die topkoffer hé . Stond de veervoorspanning ook al op maximaal dan? Als de motor echt al laag hangt is er inderdaad iets serieus fout met de vering.
Ik had toen nog geen topkoffer, en ik reed ook nog zonder zijkoffers want die waren mij echt veel te breed (poortdeur).
Dat was de reden dat ik toentertijd bij de blog terecht kwam, ik kreeg het idee dat de veervoorspanning helemaal niet leek te werken.
En al doende leert men, de rest is historie.